Canisi28 inşallah cümlelerim size umut olur… Bende de var rahim ağzı kisaligi 18.haftamda öğrendim karnımın içi parçalanıyordu adeta ağrıdan. Çok zor bir süreç özellikle insani psikolojik olarak yıpratıyor . insanin aklında sadece bebeğini kaybetme korkusu oluyor başka bisiy düşünmüyor o sira. Hastanede yattım serum öğle hap verdiler hep. Daha sonra sürekli yattım. Haftalık prulotan depot iğne ve günde 4 defa progestan hap kullandım. Benim şükür ki kanamam ya da açılmam olmamış bu yüzden de serklaja gerek duyulmadı. Tam vaktinde geldiğimizi söyledi çünkü doktor belki gitmeseydim başka şeyler de olmuş olabilirdi. Ve şu an bugün tam 39 haftalık olduk. Yarin doğumum var Rabbım inşallah yavrumu kucağıma almayı nasip eder. İkimizin de sağlık durumu iyi olur. Sana tek tavsiyem stres kesinlikle yapma ben çok yaptım öğrenmeden önce de öğrendikten sonra da her şeyi kafaya takan bir insanım ve bu bebeği çok etkilediğini duydum . Ve bol bol yatak istirahatı yap
Bana da dua edin sezaryen olucam korkum şu ana kadar yoktu ve saatler kaldığı için içim ürpermeye başladı. Rabbım hepimizin yardımcısı olsun inşallah