Azmiebru Merhaba kizlar perşembe günü kontrolüm vardı kızım 2185 g Di doğum nasip olursa 15 haziran da olacak planlı sezeryan.. Çok merak ediyorum acaba kaç kilo doğar :)
mtl3005 Azmiebru Benim de tahmini 15 haziran diyo doktorum. 32.haftaya girdiğim gün gitmiştim kontrole 2 kiloydu.Yani yine en az 1 kilo alırlar heralde ya doğuma kadar 🤨
vgc Maiallah kilosu çok güzel benimki 32. Haftalıkken 1600 grdı doktor minyon dedi şu an 33 haftalığım kilo alsın diye uğraşıyorum
Deniz2961 Azmiebru valla bnm.ilk.kzm.3750 dgdu bu da i.kdr doğar dedi aşağı yukarı yarın gtcm kntrle bklm ne dicek
Azmiebru Diloss_14 hayır tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım o yüzden doktorum sezeryan la alcaz dedi :)