Deletedmom4793 Hanımlar merhabalar. Çapa medilife hastanesine gidenler görüşlerini paylaşabilirler mı doktor fahriye hanım varmış nasıl bi doktor memnun kaldınız mı? Doğumu orda düşünüyorum