Merhaba anne adayları , sonunda bende doğum hikayemi paylaşacağım güne geldim çattım 🤗 dün sabah hafif sancılarla güne başladım sancılarımın aralıkları düzensizdi , kendimi merdivenlere attım 8 kat in çık yaptım sonra eşimle kahvaltı yapıp muayeneye gittim hemşire dedi açıklık 5 cm 😬 hiç beklemiyodum çünkü ilk doğumda iki gün boyunca 1 cm ile sancı çekmiştim. Yatışımı hemen yaptılar beni bırakmadılar kıyafetler önlükler derken bi saat geçti ebe açılmaya baktı 6-7 cm dedi sonra suniyi başlattı ( maalesef en korktuğum şey ama iyiki başladı) açıklık anında 8 cm oldu bi yarım saat geçti geçmedi ebe amniyon sıvısını patlattı bi iki kere ıkındım sonra çatala aldılar bi kere ıkındım olmadı ikincide çok şükür bebeğime kavuştum. Rabbim herkese kolaylık nasip etsin , doğumdan sonra kanamam biraz sorun çıkardı dokularm çok hassastı diye biraz çektim ama şükür geçti .söyleyeceklerim bu kadar artık happy kidse geçişimi yaparım bebiş doğdu butonuna basmak çok güzel 🤗🤗