Kızlar yaklaşık 5. aydan beri ufak ufak çektiğim sancılar. Kramp suruplari icip sakinliyordum. Ama suan 33 haftamdayım sabah basladı yaklaşık 10 dakika sürdü bana çığlık attırdı. Rahmimin tepe noktasından karnima yayilan karnimi kas kastı yapan kramplar.
Çoğu kasıklarda adet sancısı gibi hissediyormus sizinki nasildi kizlar yardımcı olun psikolojim bozuldu ya