turmeric Selam kızlar sonuç böyle çıktı iyi mi kötü mü şimdi ne yapmam lazım her gün mü gün aşırı mı vermek lazım
Huzurrr_13 turmeric bence gayet güzel yükselmiş canım önemli olan 2 günde verip 2 kat artış olması lazım ❤️
TeoMom turmeric Gayet iyi canım benim 1 gün gecikmeyle 200 çıkmıştı sonucum herkesin bir olmuyor başlangıç değeri önemli olan gün aşırı vereceğin kanda 2 katı artması
Emine123kuzu Htc3866 ben regl başlangıcına 4 gün varken 92 çıktı ne az ne de fazla gayet normal dedi. İki gün sonra gel bile demedi doktorum 5 gün sonra gel o zaman keseye de bakarız dedi tabi yine kan vermiştim ben 🤗 hayırlı olsun bebişiniz 🤗
bayanukuslu turmeric canım direk kadın doğuma git o seni yönlendirir. Benim mesela beta takibim yapılmadı. Ama 10 güne bir çağırdı doktorum. 4.haftada kesem gözükmedi. 5.haftada kesem gözüktü. 7.haftada kalp atışlarını duyduk.