Beril Arkadaşlar, Delta hospital’a Tahir Tosyalı’ya giden var mı? Doğum için gitmek istiyorum ama hastane ve doktorla ilgili hiç bilgim yok. Bilgi verebilecek olan var mı?
Ashlee Beril canim ben gidiyorum cok memnunum cok sicakkanli ne sorsan cevap veriyor tek kotu yani unutkan olmasi surekli hatirlatican sikintilarini 😊cok hastasi oldugu icin taniyamiyo hatirlamiyor pek
Ashlee Beril dogum ucreti de 1350 tl sezeryan istersen 1650 tl temizligide gayet iyi hastanenin ama calisanlar cok ilgili degil ben onlardan yana sikinti yasadim bikac kez ama doktor iyi
Beril Nefesimm teşekkürler, peki hastane hakkında bi bilginiz var mı? Hastanenin temizliği ile ilgili olumsuz yorumlar duydum da.
Nefesimm Beril onu bilmiyorum ama ucretleri pahali diye duydum teyzem ikiz dogum yaptı 2 ay kuvezde kaldi aldi bebeğini herhangibir enfeksyon vs duymadık