suleozturk Fidan_14 sağlıklı olup olmadığı ancak ultrasonda doktor tarafından görülebilir kan testi sadece gebelik olup olmadığını gösteriyor. 6. haftadan sonra keseye bakılması lazım ultrasonda
Sehrbnon12 Fidan_14 gayet iyi canım benim 795 cıkmıstı 4 haftada ve ikizlerime hamileyim suan yani hayırlı olsun 😘❤️
zeynepikra_61 Fidan_14 hem beta artışına bakılmali hemde ultrason ile kesinleşmeli ancak öyle anlaşılır
Kocagoz88 Fidan_14 evet beta ile anlaşılıyor sadece beta değil betanin nasıl arttığı önemli 2 gün de 2 kat gibi düşünün.
Fidan_14 suleozturk Burda postlarda okumuşdum beta ile anlaşıldığını onun için sordum teşekkur ederim
Nur22Elif Her cihazın değeri farklı oluyor. Mesela benim yaptırdığımda 5-50 arası 3 haftalık oluyordu. Değerim 14.33 çıktı. Sizinkinde binlerde. En doğrusunu yine doktoru söyleyecektir.
Ays_cskn Fidan_14 Beta degeri gayet guzel ama onemli olan artış olmasi son adet tarihine gore hesaplanma yapiliyor betadan degil doktorum oyle demisti eger adet tarihi bilinmiyorsa ultrasona gore hafta belirleniyor bende oyle olmustu
ErdoganGamze Fidan_14 benim 5 haftalık 955 çıkmıştı. Bir daha kan vermedim 4 gün sonra direkt ultrasona girdim. Şuan 19 haftalık kızım. Çok şükür sağlıklı 👼