Minnak34 Kızlar 2.450 bebeğim 36 hafta oldum tam dün. Normalden geri çıkıyor yiyorum herşey ama azcık yesem şişiyorum baskı yapıyor mideme. Pekmez ceviz yumurta vs hepsini yiyorum. Minyon olcak dedi doktor büyük ihtimal ama üzülüyorum 😥😥
linamom Minnak34 üzülme canım bebek gerçekten ne yerseniz yiyin alacağı kadarını alıyor doğduktan sonra alır zaten kilo
eftelya_ser Minnak34 sağlıklı olması kilolu olmasından iyidir boşverin doğunca güzelce kilo alır inşallah dert etmeyin
bsnrd Minnak34 39+3 3120gr doğdu bebegm.anne karnında doktor da demişti minyon oluck diye 49cm dogdu ne zararı var ki minyon olmasının saglkli oldktan sonra.bebeginiz iyiyse takılmayın🤗
Deletedmom727271 Ne kadar yerseniz yiyin kilo genetik bir durum. Doktorun dediği gibi minyon olacaktır. Önemli olan sağlıklı olması gerisi hallolur 😊