Bayancorek Em0s benim 6100 dü 3.5 haftalıkken, değer düşük kalırsa yeterince artmazsa sorun olur, şu durumda bir problem olmaz merak etmeyin. 💐🤗
yeniklasor Em0s Benim 4+4 de 1666 çıkmıştı sizin maşallah iyi çıkmış yükseldiği sürece sıkıntı olmaz 😊
Sehrbnon12 Em0s benim 4+0 da 795 cıktı suan 9 haftalık ikizlerime hamileyim gayet guzel seninde hayırlı olsun canım
TeoMom Em0s Benim 5000 5+2 de olmuştu maşallah erken yumurtlama erken döllenmeyse gayet doğal bir durum canım git hemen bebişin kesesini gör🥰