prenseskizim78 36+0 da ilk kızımu dogum yaptım. Küvezde kalmadı 2810 gram doğdu. Gelişimi iyiydi solunum yeterlıydı direkt kucagıma aldım. Erken dogum olacagı 2 hafta onceden bellıydı sancılar başlamıştı. Bende o sürede bebegı geliştirecek şeyler yedim en çok hurma yedim kilo aldırması açısından.