Dyg34 Gebeliğimde ayrıntılıya kadar bir sıkıntı yoktu.32. Haftaya gircem hala bebeğimde sorun yok çok şükür.
Ama ayrıntılıma perinatolog ve riskli gebelik uzmanı 2 de baktı.30-35dk sürdü rahat.Mıncır mıncır incelediler.Sonra da 10dk kadar ellerini yüzünden çeksin de gül cemalini görelim bebişimizin diye uğraştık 😂
Ayrıca ayrıntılıda önce karından ultrason ile rahim ağzıma filan da bakıldı,hatta açılma ve kısalık görüldü.Sonrasında serklaj oldum zaten bu haftaya kadar geldik.
15dk benim fakültede normal muayenem o kadar sürüyor.Bence başka doktor bakın kesinlikle.