Sdt3456 Benim eşimde benim babamın yani kayınpederinin ismini koymak istiyor vefat ettiği için. Ama açıkçası benden kesin red aldı. Çünkü babamın kaderinin ne kadar kötü olduğunu, nasıl zorluklar yaşadığını biliyorum ve çocuğumunda kaderinin onunki gibi zor olsun istemiyorum. Bir de muhtemelen ismini söyleyemem. O yüzden kaderi özellikle zor ve kötü ise kesinlikle koyma lütfen. Aile ben bunun maalesef kötü örneklerini gördüm. Tekrar aynı hayatı yaşıyorlar