2,5 yasinda bi kizim var adetim gecikti 10 gun falan asla bebek dusunmuyordum kizim cok kucuk hani ya bu millet nasil cesaret edipte doguruyor diyenler varya onlardan biriyimdir . Korunuyordum dun n olur n olmazz diye hic ihtimal vermeme ragmen test yaptim ve hemen pozitif cikti. O kadar cok agladim ki ruh halimi anlatamam cok zor benim gibi olanlar varmi bu isin olumlu yanlarinida gormek istiyorum cunku toparlanmam lazim. Henuz dr gitmedim ama pazartesi gidecegim.