AhsenAdaAda Kızlar doğumda belden uyuşturulunca bebek doğunca anneye gösteriyorlar değil mi? Birde kendi odanıza götürüldüğünüzde uyanık mı oluyorsunuz? Yani doğuma girerken de çıkarken de uyanık mı olunuyor.
Anneyim0607 AhsenAdaAda Evet canım hiç uyumuyorsun bebeği de sana gösteriyorlar. Sonra ameliyathane soğuk diye odaya çıkartıyorlar. O ara dikişlerin bitince sende uyanık çıkıyorsun.
Cansugamze_ Spinal oldum dediğiniz gibi doğumda da odaya çıkarkende uyanıktım canım 🥲bebişi de hemen gördüm
Beysaa Uyanık oluyorsun direk bebek çıkınca sana gosteriyolar zaten odaya cikincada belden assan uyuşuk oluyor sadece