Meryemnltrkygr benmde öyleydi canm 2 gün geçti 3.15 çıktı doktor gebelij yok dedi daha sonra bekledim adetim gelmeyince başka doktora gittim bidaha kan testi yaptırdım 24 çıkmışş yüksekmiş yine düşük dediler 2 gün daha bekledim bgn belli olucak artması gerekiyor tekrar