Kızlar 37+6 oldum bugün sabah böyle adet olacakmış gibi bir ağrıyla yani vajinamda öyle bir hissiyat var rahatsız ediyor zaten arada kasılmam oluyordu mise bulantım var bebek hareketleri yavaş ve ishal gibiyim ayaklarım falan çok ağrıyor birse düş nişan mı geldi bilemedim çünkü çamaşırımda kurumuştu ama çamaşırım siyah olduğu için anlayamadım yami gerçekten neler yaşandı yaşadınız ortalama birşey çıkarmak istiyorum illa su mu gelmedi benim ilk doğumumda öyle birşey olmadı 1 saat içinde kanamayla gittim 4 cm açıklık 3 dk da bir kasılmam vardı sezeryan oldum ama yani dediğim gibi hiç bilmedim