Minianne04 bana ilk hamileliğimde 12. haftada erkek dedi doktor ama 18 den sonra kıza benziyor demeye başladı ve 23. haftada girdiğim detaylı da %100 kız dediler kızım oldu. Buna da 15 de erkek dediler ama ilk gebeliğimdekini görünce acaba değişecek mi diye düşünüyorum. Kafam karışık. Söylemek istiyorum ailelere ama ya değişirse diye bekliyorum bakalım 🤷🏻♀️