Hatice-sezer0 38+4 haftalığız ellerim ayaklarım o kadar şişiyoki ne ellerimi oynatabiliyorumne yürüyebiliyorumm nasıl geçer yada ne yapmam lazım lütfen deneyimli anneler yardımcı olursanız sevinirim
Zarifhnm1 Hatice-sezer0 son ay olur artık ne kadar dikkat edersek edelim kan seviyesi zirve yaptı nerdeyse benimde suratım şişiyor 😂😂
Hatice-sezer0 Acaba yediklerimden mi kaynaklanıyor malum bayram gezlerinde yediklerimi az fazla kaçırmış olabilirim 🙈
Hazalaskin Hatice-sezer0 kesinlikle yediklerinden tuzlu baharatlı tatlı şeyler de ödem yapar ki zaten son haftalarda ödem dikkat etsek de oluyor canım ha bide belki az su içiyosun suyu ne kadar içtiğini kontrol et 3-3,5 litre içmeye çalış yürüyüş yap azalacaktır ödemin
Hatice-sezer0 Hazalaskin teşekkür ederim canım tatlıdan tuzluya baya dikkat ederdim de bayram olunca kaçırdım 🙈 yürüyüş de yapıyorum aslında ama koltukta aşağı sallandırınca özellikle patlicak gibi oluyor ayağım
Hazalaskin Hatice-sezer0 canım otururken de ayağını yüksekte tut uzat yani ayaklarını bide tuzlu suda bekletebilirisn biraz ayaklarını beni rahatlatıyor
Hatice-sezer0 Hazalaskin su anda kendi evimde degilim geçer geçmez tuzlu suda bekletecem tavsiyen için sagol