Onunaannesi Nikooo hastanenin acil bölümüne gidin hemen kadın açıldı gönderiyorlar alt muayene yspıyor bendede öyle oldu
Merve201119 Nikooo tabiki doktor kontrolünü beklemeyin kanama diyorsunuz adet gibi diyorsunuz erkenden müdahale edilmesi gereken bir durum olabilir yarın çok geç lütfen burda zaman kaybetmek yerine acile gidin umarım kötü birsey yoktur
Nisayazc Sumeyyeerdem panik yapma hastaneye git canim dusuk yapiyor olabilirsin bende de ayni kanama olmustu bu haftalarda oluyor. Ama ustesinden geliyorsun cok sukur
Nisayazc Nikooo gitmelison kuzum eger oyle bi riskin varsa doktorun igne soyluyor fitil soyluyor ihmal etme yiyecegin igne fitil senin dusugunu engelliycek. İnsallah