Kızlar bebeğimde ıkı haftalık gelişim geriliği oldu kovitten dolayı 29haftalıktı ve 930gram dogdu iyi kuvezde ıkı ay kalcakmış. Çok küçük cok ağladım benm ara ara kasılmalarım oluyordu ama bebek kendini itttiriyor sanrdım sonra dün akşam üstü cogaldı kasılmalar sanki bebek parmakladı vajinamı meğerse kafasını ittiriyormuş doktoruma yazdım gittm ve3-4cm acılma vardı 5cm oldu sonra ve bebek cok aşağı ındı doğum başlıyor dediler cok ağladım covitten sonra hep ndense içime erken doğcak diye hissettm durmadı da zaten enfeksıyonm vardı ilaç kullanmıştım geçmişti ama geri çoğalmış ben de farketmedim tabi enfeksıyon tetiklemiş dogumu :( zor bir normal dogumla dogurdum bebek cok küçük oldugu ıcın kendini ittiremedi vs doğdu şükür baktm ufacık gözleri acık ağladı cok üzüldüm öyle görünce :( benm ıkıncı dogum bu ılkı 40.haftada dogduydu nolur kızıma dua edin adı damla iyi olacak ama korkuyorum tabiki.