Merhaba anneler beklenen geldi gibi sanki. Dün akşam üzeri annemle oturduk çay içtik sonra yürüyüşe çıktık hatta marketleri gezdik felan genel rutinimiz ne zaman yürüyüşe çıksak market geziyoruz artık hobi oldu 😅 neyse eve geldik yemek hazırdı zaten belimden bir sancı girdi kasıklarımdan bir sancı aman yarabbi dedim annem geliyor mu dıye sordu ilk anlamadım çünkü bir kaç gündür agrı vardı. Neyse bir kaç lokma atıştırdım WC gıttım günlük pette sümüksü bir şey panikledim annemi çağırdım yer hazırlıyor çocuk dedi annemde unutmuş 26 yaşındayım unutması normal sonra sildim bi baktım kanlı nişan 🥹 çok korktum bi süre eşim geldi ben başladım ağlamaya ben panik olunca o panik oldu derken biz topladık çantaları gittik doğum yapacağım hastaneye. Neyse ebe açıklığa baktı 1 cm açıklık var dedi ama resmen bacaklarım sızladı bağırdım açıdan yürüyemedim nst bakıldı normal adet sancısı gıbı dedı fazla yokmuş agrım ama ben nasıl ölüyorum ağrıdan 😅 doğumda be yapacağım bu sancı bıle benı bıtırıyor. neyse bekledik doktorumla iletişime geçtiler eve gitsin yakınsa demiş pazartesiye kadar suyumun gelmesini bekleyeceğiz. Geceden beri cok uyandım eşim zaten uyuyamamış ilk defa ayrı uyudum onu rahatsı etmeyeyim diye kalbim buruk 😢 dualarınızı eksik etmeyin lütfen kızımızı sağ saglım kucağımıza alalım. Birde bebek hareketleri o kadar hissediliyormuş resmen kendini ıyıce yerleştiriyor itiyor ve yapışkan sümüksü kanlı birazda et parçalı akıntı gibi nişan gelıyor cok degısık bıraey . Panik içindeyim ama çokta heyecanlıyım dualarınızı eksik etmeyin nolur inşallah iyi geçer bir sıkıntı olmaz 🥳🥹♥️🧿