Kızlar doktorunuz kim ? Normal doğumu destekleyen iyi bir doktor öneriniz var Mı??
Ben 37.haftamdayım doktorum sezeryana kaçıyor hissediyorum daha çatı muayenesi olmadım ama normalden uzak bir motivasyon konuşması Bile yapmadı .. sanırım artık doktorların kolayına geliyor bu sezeryan işi ya 😥 korkuyorum dua edin 🤲🏻