Arkadaşlar mrb 7 bucuk aylik hamileyim genital varisim var kalp damar doktoru normal doğum yapamazsın dedi bunu yaşayan varmi ben normal doğum yapmak istiyorum mümkün mü sizce . Iki normal doğum yaptım bu üçüncü olacak sezaryen olmak istemiyorum cok zor durumdayım napcam bilmiyorum doğum doktoru da kararı bana bıraktı