Vldnshn1 yadırgama değil ya da kötülemek amaçlı değil ama ne bilim değişik geliyor Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah canım mesela tomris ismine saçma gibi yadirgamak nasılsa bu da öyle yani yoksa herkesin koyduğu isme saygı duyarım benide ilgilendirmez zaten canım kardeşim koysa karışmam asla öyle herşeye burnunu sokan ya da karışan bi insan değilim olmadım olmam da asla ama türk olarak türk ismi taşımak isterdim şahsen buda benim düşüncem dediğim gibi seninde oğlun sağlıkla gelsin ve büyüsün