MeyraRana Fatmadrms normal heralde bende 12.haftamda gelmeye başlamıştı süt Kanalların hani oluşuyor ondan geliyordur doktora sorduğumda normal demişti.
amineafra2 Fatmadrms vitamin o vitamin çok kurcalamayin onlar en güzel şey şuan bebeğinizin çok ihtiyacı olacak
teletabi Fatmadrms sarı su değil kuzum o. Kolostrum yani ilk süt. Bebek için en faydalı şey. Sakın sıkma bırak biriksin 🫶
mervehamiatalay Kolostrum o bebeğin ilk aşısı çok faydalı bir sıvı çok normal gecesi sıkmayın sakın 🙂
Mom07 Bi onceki hamileligimde dogurana kadar geldi cok normal hatta sutunun cok olmasiyla alakasi yok dedikleri halde sezeryan olmama ragmen hemen emzirdim bebegimi ve sutum cok fazlaydi 2 yasina kadar emzirdim kizimi.