Kızlar selam adet sancısı gibi belim kaşığım ağrıyor ama şiddetli değil . 37+6 olduk . Yalancı sancı bu mu ? Yalancı sancı buysa sizce doğuma ne kadar var ? Eşim gelip alacak 5 gün sonra arabayla 360 km yol yapabilir miyim ? 38+ 3 olacağım almaya geldiğinde