Bebekgibi çok zor canım benim doktorum ilk oğlumu 18 de hissediyorum dediğimde bile çok erken demişti şimdi sana o nabiz hareketlerin veya bagirsak hareketi diycm hayır hareket diycn Bir şey de demek istemiyorum ben mesela 2 oğlumda da çok zayıf hamile kalmıştm 47 kiloyla zayıf olunca daha çabuk hissediliyor ya ona rağmen İlk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 da hissetmistim 🥰 bence çok erken