Misssitare Grip ve boğaz ağrım var. Evdeki malzemelerle nane limon, meyve çayı yapıp içiyorum. Zararı olur mu?
Bguzeel Misssitare en sağlıklısı bal limon ve sıcak su ben onu içerek iyileştim boğazımı yumuşatıyordu 😊 hem sıkıntısız 3 malzeme 💁🏻♀️
Busra2089 Benim doktorum sadece nane limon içebilirsin demişti. Ihlamurda günde bir bardaktan fazla tüketme dedi. Onun haricinde ki hiçbir bitki çayını içmemi tavsiye etmedi.
Busra2089 Misssitare Koronayken ilaç kullanmadığım için günde 3 4 bardak içtiğim oldu bol limonlu bir sıkıntı yaratmadı bende. Ama tabi yine doktorunuza sorun siz. Çok geçmiş olsun 🙏🏻