Kızlar şuanda bebeğim yanım da misler gibi kokusuyla burdayım, herşeyim gayet normal ilerliyordu kilosu boyu herşeyimiz çok güzeldi her gün yürüyüşler yapardım kolay olsun diye ☺️ her neyse bayram günü sabaha karşı 5.15te tuvalet ihtiyacım olduğunu düşünerek ayağa kalktığımda bir pıt sesi sonrası suyum boşaldı,hemen hastaneye gittik ebe alttan muayene etti ve 2.5cm açıklık olduğunu söyledi bende baştan normal olsun dedim ama suyum azaldığı için oğlumun tehlikeye girme ihtimalinin olduğunu ve suni sancı ile belki 2gun sonra doğuracağımı söyleyip beni biraz endişelendirdi bende sezeryan olmak istediğimi söyledim tabi sabırsız oğlum bayram günü geldiği için kendi doktorum izinli olduğu için nöbetçi doktora haber verildi. Sondamı takmak için ebe geldi uyuştuktan sonra takmasını istedim ama öyle birşey olmadığını belirterek taktı ama ben hissetmedim bile ☺️ korkulacak birşey değil yani doğumhaneye alındım heyecan korku o zaman başladı sürekli iyi olcak mı bebeğim yaşar mı diye sorular soruyorum. Anestezi uzmanı geldi ve omuzlarımı serbest bırakıp eğilmemi söyledi. İğne girerken biraz hissettim sonrası uyuşukluk zaten ama ben hissediyorum sanki doktora hissettiğimi söyledim karnına sert bir cisim batırıyorum hissediyor musun dedi hayır diyerek rahatladım müzikler eşliğinde doğuma başladık ben daha kesilcek diye hemşirelerle muhabbet ediyorum ki ağlama sesiyle kendime geldim pamuk oğlum gelmiş dünyama temizleyip yanıma koydular Ah o kokusu çekilen ağrılar sancılar herşeye değer sonra bebeğimi alıp gittiler o sırada benim dikişlerim de atılmış odama geldim 5dakika sonra bebeğim geldi, şekeri düşük olduğu için 1gun kuvezde kaldı. Kalkma sürecim çok çabuk oldu desteksiz kalktım yürüdüm hemşire bile şaşırdı. Bebeğim 48cm 2730grm geldi dünyaya. Şükürler olsun şimdi iyi ve yanımda
Sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım 💙☺️