Dmlcvkl Ay maşallah ya benimde bir kaybım var kalp atışları olmadığı için kürtaj olmuştum sonra allahim tekrar nasip etti benim yoğun bi kanama değil ama lavaboya gittigimde baya bi gelmisti çok korktum hemen acile gittik bebek ve kese gayet iyi kalp atışları da iyi günün yorgunluğundan ve bu haftalarda olur dedi protestoran verdi vajinadan koyulandan