Sumeyra12 Merhaba Adetim bir gün gecikmişti test yaptım negatif ama hala adet olmadım sizce neden olabilir
TeoMom Sumeyra12 Geç döllenme olabilir veya adetin gecikmiş olabilir benim de denemeye başladığımız ilk ay 3 gün gecikmişti sonra adet olmuştum biraz daha bekleyin testi tekrarlayın
Deletedmom622772 Sumeyra12 geçen her ay çok düZenli olan arkadaşımın 2 gün gecikmesi oldu ilk gün test yaptık negatif cıktı 2 gün sonra adet oldu çok düzenli kimselerde de strese ve metabolizmaya bağlı nadir de olsa gecikme olabiliyor. Ama emin olmak istiyorsanız kan verin isterseniz belki geç döllenmedir. Geç döllenme genellikle adet ve yumurtlama günü düzensiz kimselerde oluyor. Benim geç döllenmeydi ve 10 gün gecikmede silik cizgi ile ögrendim biraz daha erken yapsam belki negatif bile çıkabilirdi. Benim her ay düzensiz bir regl döngüm var. Hayırlısı olsun :)
Sumeyra12 TeoMom şimdiye kadar hiç adetim gecikmedi hatta erken bile oluyordum test cok umutla yaptım acıkcası bir umut hala bekliyorum hayırlısı