Merhaba 32+3 ten selam 3 gündür şiddetli kasık ağrısı bel ağrısı kaburga ağrısı bide bağırsak ağrısı cekiyorum ben doğuruyorum zannedip dün doktoruma gitti herseye baktı ama doğum görünmüyor dedi üşütmüş olabilirsin dedi bu denli ağrılarınız varmı 😭 ve sabah isal oldum doktorumu aradım isal için ilaç yazdı kesildi ama ağrılarım gitmiyor cok şiddetli araba carpmış gibi hissediyorum cok fena üşütmüş olabilirmiyim başına gelen varmı😭