ayse_yldz Kızlar selam, epiduralli normal doğum deneyimleyenleriniz tecrübelerini paylaşabilir mi. Epidural kaç cmde vuruldu ve vurulduktan sonra gerçekten hiç bir şey hissedilmiyor mu???
Deletedmom627372 ayse_yldz ben 4 cm le yatış yaptim sancım çok hafifti 6 cm de suyum patlatıldı sancılar arttı doktorum istersen yapalım dedi olur dedim 6 cm de epidural yapıldı o andan sonra 1 saat yattım rahatladım 1 saat sonra sancı gelmeye başladı biraz ebe geldi tam açıklık doğuma gidiyoruz dedi o an da gaz sancısı gibiydi şiddetli değil doğumda kesi olursa hissetmiyosun dikildiğini falan ben üzerimi kendim giydim eşimle rahat rahat dolaştım koridorda oğlumla ilgilendim inşallah ikinci doğumda da aynısını düşünüyorum Rabbim kısmet ederse
ayse_yldz Deletedmom627372 maşallah çok güzel geçmiş, başta 4cm açıklık olana kadar sncılarınızı hissetmediniz mi
Deletedmom627372 ayse_yldz çok hafif geliyodu sancı ara ara o da sık değil ebe patlattı hem idrar boşalttı hem suyu patlattı canım yandı onda biraz 5 dk sonra su geldi tutamiyosun zaten geliyo sürekli