Kızlar dünden beri vajinamin içinde iğne batar gibi batmalar hissediyorummm bugün daha şiddetli oluyor. Ve o anda bebekte kıpır kıpır oluyor ??
Bu neden olur Allah aşkına bianda dogurmam dimi ? Ne suyum geldi nede nişanım. Ağrım da yok. Ama Alttan biseyler batırıyorlar sanki bana. Canımı yakıyor. Bu neden olur Allah için bilen yaşayan söylesin. Kontrolüm carsamba günü. Bianda dogurmam dimi anlamadan ? Hastanede yakın değil simdi durup durduk yerde panikleyip gitmekte istemiyorum. Bugün 37 olduk .
Açılma falan mı oluyor diye korkuyorum 😵💫😵💫