star3star
Amin allah razı olsun, sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
2.500 doğdular genelde sağlıklı beslendim ev yemekleri yemeye dikkat ettim yağlı şeyler yemedim yiyemedim de zaten bol, meyve yedim özellikle yeşil elma bana çok iyi geliyordu son 2 haftam aşırı zordu kalçamın üst kısmında ağrı başlamıştı sürekli yatmak zorunda kalıyordum şükür bugünleri gördük doğumhanede ikisinin de ağlama sesini duyunca yaşadığım rahatlama hissinin tarifi yok ikiz annesi psikolojisi daha zormuş