220821 38+3 olduk bizde akşam üzeri sancı yaşadım ama düzensizdi ben yinede koştum hemen saçımı düzleştirdim 😂😂 Kızım anneler gününde doğmuştu ilk anneler gününü yaşatmıştı bana ve kendisi en güzel hediye olmuştu 🌸 Şimdi diyorum buda ablasının izinden gelip doğarmı bugün oyüzden hazırlıklıyım 🤭🤭