2_kezannelik Kızlar ikinci gebeliğim oglumdada karın ağrım olmuştu ama bu kadar erken değildi daha yeni adetim geçiyor belki 2 3 haftaligiz içimde kötü bı duygu var sizlerde yasiyormuydunuz karın ağrısı