Kızlar ben 5+5 te doktora gittim, öncesinde hcg bile baktırmadım. Direkt bebeği ve keseyi gördük. Doktor kalp atışı için bayramdan sonra gel dedi. Dün de cumartesi olduğu için öğleden sonraya kalınca kendi doktoruma gidemedim, üniversitesi acile gittim. Kan grubuma kadar baktılar o kadar detaylı tahlil aldılar 🤦🏻♀️ sonra kadın doğum doktorunun yanına çıktım ve vajinal ultrasonda baktı. Son adetim 19 Mart şu an bebeğim tam 7+1 ve doktor vajinalde bakarken 5+4 le uyumlu dedi, öyle deyince korktum. Kalp atışı var görünüyor dedi gösterdi, hocam bı duysam bu anı çok bekledim dedim. Uğraştı tutturamiyorum ki hareket ediyo bulamadım falan mırıldandı durdu, en sonunda çok kısık da olsa duyurdu sağolsun 🥲
Bu arada hcg de bakılmış ve değerim 51 binlerde. Bu değer normalde 6 haftanın üzerinde demek. Doktorun mu beceriksizliği cihazın mi kalitesizliği neden haftasıyla uyumlu ölçüm çıkmadı canım sıkıldı. Soru bile soramadım çok konuştu sürekli geçiştirdi. 7 haftalık ama 5+5 te gitmiştim o zaman zaten bu boyuttaydi diyecektim lafımı tamamlatmadı 🥺 canım sıkıldı haliyle.