Cansukeskin Kızlar 35. Haftaya giricem erken doğum riskim vardı bugun ara ara sancım vardı 2 gündür ishalim çamaşırım da ıslandı bi kaç kere ve belim ağrıyor erken doğum belirtisi olabilir mi yaşayan var mı
suleozturk Cansukeskin bende de başladı ishal 34+3 gibi ama düzenli kontrole gidiyorum tık yok bugün 37 oldum ve ne sancı ne açılma. doğum belirtisi olduğunu düşünmüyorum sadece haftalar azaldıkça rahim kasları daha çok çalışsın diye bağırsak kasları gevşermiş ondan sindirim hızlanırmış.
Gudu Cansukeskin İshal belirtisi doğuma yakin olur bağırsaklar doğuma hazırlanmak için çok çalışıyormuş. Kasilma ve sanciniz var ise çok yoğun kendinizi yormamaya dikkat edin.
Yeliz6767 Gudu Benim bazen 10 dk bir kasılma oluyor karnım taş gibi katılaşıyor 37+5 im normal mi acaba
meryemnarin Bende 34+3 oldum bugun 2 haftadir gecmeyen ishal var magnezyum da kullaniyorum ama bi turlu ishal gecmedi haftaya kontrolum var ve yalanci sancilarim da cogaldi hepimizin hakkinda hayirlisi olsun kizlaar ❤🙏
Gudu Yeliz6767 Doktorun magnezyum vermesi lazımdı normal dogum yapacaksan suan vermeyebilir ama benimde çok kasilmam oluyordu 23 haftalarda başlamıştı ben 23. Haftdan beri kullanıyorum suan 37 haftdayim