Merhaba herkese öncelikle herkes paylaştığı için bende normal doğum hikayemi paylaşmak istedim. Doğum dün gece başladı aslında 7 Mayıs’a geçtiğinde gece 2 de uyumamistik kocamla o saatte yatağa geçerken kocama dedimki karnım ağrıyor oda büyük tuvaletim geldi diye git tuvalete dedi bana, dedim ki öyle değil adet sancısı gibi Allah Allah dedi, bı kaç saat öncesinden arkadaşı eve gelmişti bira icmislerdi ve biraz sarhoşlukdan uykusu vardı uyuya kaldı o saatte bende uyudum çünkü son günlerde yaşıyordum öyle sancıları, sonra gece 4 de ağrı artmaya başladı evde görümcem de vardı o fark etti kalktığımı ve sordu iyimisin diye dedim ağrılarım artıyor o arada tuvalete gidip geliyorum orda nişanım gelmiş ardından suyum geliyor yavaş yavaş dedim başladı kesin biraz ağrısını evde çekimde öyle çıkalım dedik çünkü hastanem 15 dk yürüme mesafesinde 6 gibi çıktık dayanamadım hastanede çekerim geri kalan ağrısını diye, geldik nöbetçi kontrol etti suyum gelince yatış verdi ama 1 cm açıklık varmış, akşama kadar ağrı çekme diye suni sancı verdi 7 gibi, 12.20 de de doğum yaptım kese oldu, ama sezeryan düşünmedim değil, kocam dayan sen yaparsın rahat edersin dedi ebe ile, Allah da güç verdi çok şükür iyi ki de normal doğum oldu diyorum şimdi, önemli olan doğum anına kadar sabr etmekmiş, doğumdan sonrası kolay, ve herkesde aynı acı olmayabilir kimisi kaç cm açıklıkla geliyor hastaneye kimisinde olmuyor, buradaki herkese Allah kucağına sağ salim almayı nasip etsin inşallah🧿👍