Serenay4 37+1 haftadayım haftaya sezeryan olucam ama kaşığımda ağrı var regli ağrısı gibi karnımda da toplanma oluyor ne olduğu zöan doktora gidilmeli
Sedabezirkan Sen sezeryan olucam yazmissin 5 dk dusmesini bekleme, sadece duzenli kasilmalar olursa dr a git