ikramomm ben de o haftadan beri progestan kullanıyorum, fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum. Doktorum bana 28 haftayı görmemiz lazım 34 ü de görürsek çok güzel olur dedi. Sürekli tedirginim, ama sen 29 olmuşsun yaşam sınırından bir hafta fazlasın bile hiçbir zaman kötüyü düşünme dinlenmeye çalış zamanında sağlıkla gelirler inşallah 🙏