Kızlar 40 olmamıza son 1 gün kaldı doktor pazartesi gel bakalım artı 3-4 gün daha verir ona göre alırız dedi. Normal doğum için bu kadar zaman bekledim durdum sancım felan yok. Ara ara regl sancısı gibi sancı gelip gidiyor. Aranızda böyle olup normal doğuran var mı öneriniz var mı egzersiz veya yapmam gereken birşeyler. Cidden artık herkesin sormasıda aşırı strese soktu üzülüyorum sancımın bile olmamasına. Önerileri olanları dinleyebilirim minnoş annelerim🌼