Annekuzusu_Ayaz gelir cnm merak etme tadını çıkar son hamilelik günlerinin 😂 ben gezdim tozdum bu ara hep hala hazır değilim doğuma kendi sancılarımı beklemek isterdim ama suni alcam maalesef insallah kolay olur açılmamız hızlı ilerler yaa ilk doğumum hızlı olmuştu (4 saat) suni almıştım yine ama Suyum gelmişti açılmam da vardı tabii :) İns hastanede baktığında açılma var der hatta şöyle 5 cm falan olsa ne iyi olurdu 🤪 pilates topundan inmiyorum her akşam ordayım squat falan yapıyorum ama bebeğim hala yukarda gibi de 🤷♀️ Ahududu yaprağı önermişler bulursam onu da alcam