bussecelikcann1 Kızlar kimyasal gebelikmiş😔 adet oldum yine aynı şekilde ilişkiye devam edebilirim dimi bu kanamadan sonra yumurtlama dönemi olur mu?
ekimkiz bussecelikcann1 devam edebilirsiniz hiçbir sorun yok aksine bu ay doğurganlığınızın en yüksek olduğu ay oluyormuş.
Ozgeneco bussecelikcann1 mart ayında kimyasal gebelik yaşadım ve arkasına adet olmadan hamile kaldım hakkınızda hayırlısı olsun
Sevval2401 Ben kimyasal gebelikten hemen sonraki ay hamile olduğumu ogrendim umudunu kesme rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏❤️