Taila
Bugün ikili teste gidiyoruz hayırlı haberlerle inşallah 🤲🏻 Heycanlandm acaba cinsiyet tahmininde bulunurmu🙈
Mel53
Ay hadi bismillah.. benimde haftaya. Erkekse çabuk gösteriyormuş, belli oluyormuş. Kızsa da daha geç, ama tabi allah bilir :) haberdar et bizi de
Selim_Alparslan
Biz 12+2 yiz belli değil hala görünmüyor 🙄😊
Taila
10+6 yız ama 12 haftalık gözüktük usg de bir sorun yok çok şükür kanlar verildi bakalım bi 10 gün sonra tekrar normal poliklinikten sonuçlarımızı göstericez inşallah ama cinsiyet konusunda hiç bişiy söylemedi doktor bikaç hafta daha beklemeliymişim hatta ben böyle erken geliştiğine göre erkek sanırım aa pipisimi o göbek bağımı dedim ama ne yaptıysam bişey demedi 🙈 hayırlısı eli ayağı düzgün ayıpsız kusursuz olsunda içim rahatladı herşeysi oluşmuş kuzumun 😍