heleninannesi06 5inde sezaryen doğum yaptım doktor sadece üç gün sonra banyo yapabilirsin dedi dikislere başka bir sey yapmamız gerekiyor mu tekrar pansuman vs iki gündür kapalı duruyor çünkü
Ozzggeee heleninannesi06 Hayır birşey yapmanıza gerek yok. Bantı çıkarmak için sizi tekrar çağırmış olmalı doktorun
Melos12 heleninannesi06 bende geçen hafta cumartesi 2. Sezaryenımı oldum hastaneden çıkınca direk banyo yap dediler bant verdiler 3 gün sonra bantsız yapabilirsin demişlerdi bi sıkıntı yaşamadım
Kdrcyd heleninannesi06 bende 5 inde 2. sezaryeni oldum ertesi gün bant çıktı pamsuman yapıldı sonra sprey sıktı 2-3 gün korur dedi 1 saat sonra çıkış yaptık evde duş aldım 🙏
2_kezannelik heleninannesi06 sana jel ve ve sıvı uyuşturucu gibi ağrı kesici vermedi mi onları sürmen lazım yara üzerine Jel iz geçirmek için Sıvı ağrı kesici de saatli oluyo zaten onu yara yerin suruyorsun biraz sızısını geçiriyor
Deletedmom727271 Yok kontrole gitmeniz lazım 1 hafta sonra filan o zamana kadar ellemeyin hiçbir şekilde
heleninannesi06 Deletedmom727271 tamam ellemiyorum zaten ekleyecek halde değilim acı fazla ne yazık ki 🤦🏼♀️ çünkü kizcenin randevusu var o gün doktora görünün dediler hemşireler peki duş için ne yaptınız nasıl yaptınız ne kadar beklediniz
SerraveAnnesii Hastanede bantı yapıştırdılar eve geldiğim gibi yıkandım bantı kendim çıkardım. Doktorum kendim çıkarabileceğimi söyledi zaten çok basit bir işlem çıkarttırmak için bence gitmeye gerek yok
heleninannesi06 SerraveAnnesii cikarttirmsktan ziyade kapalı duruyor ya bişey olur mu diye korkuyorum duş almak istiyorum artık ondan da korkuyorum 🤣
Deletedmom727271 heleninannesi06 benim su geçirmez bant vardı normal duşumu aldım 4 gün sonra ben orayı da güzelce kuruttum bastırmadan canım başka da bişi yapmadım 1 hafta sonra da doktorum bandı çıkarıp dikişlerimi kontrol etti 😊
heleninannesi06 Deletedmom727271 ay çok sordum ama bilirsiniz diye peki su geçirmez bant alsam bunun üstüne mi takmam gerekir ki 🤦🏼♀️😃
heleninannesi06 Melos12 öyle korkuyorum ki içim gidiyor ilk banyo işini becerireem rahatlayacagim inşallah 🤦🏼♀️🥺
Gzdtt Benim bandajı hemen ertesi gün almışlardı. Bir de doktorum ayakta banyo yapmamı ve banyo yaptıktan sonra da saç kurutma makinesiyle dikişlerimi kurutmamı söylemişti. Tabii dikiş tipine göre değişiklik olabilir.
heleninannesi06 Kdrcyd banada pazar günü yapabilirsin dedi bant filan hakkında hiçbir şey demeyimce korktum 😃
Damyavuz heleninannesi06 özellikle ıslak bırakmaman lazım. Biz kuruma mak. İle kuruluyorduk. Hatta üstünden havlu ile yavaş yavaş geçiyordum. Özellikle doktorum uyardı.
heleninannesi06 Damyavuz buna dikkat edeceğim çok korkagim ben bu konuda ya daha önce ameliyat oldum o kadar zor toparladım ki şuan korktuğum gibi olmadı şükür ama duş kısmından dikiş kısmından aşırı çekiniyorum