15 haftalık hamileyim bundan 15 gün önce ilişkiden sonra kahve leke geldi doktora gittiğimde progestan hap verdi kesenin etrafında kanama alanı var dedi o gün bugüne hiç leke gelmedi bugün sabah kaldığımda 1-2 damla gene aynı şekilde kahve leke geldi böyle durumu yaşayan var mı. Çok korkuyorum bebeğime birşey olmuştur diye randevu yok alamıyorum