Ada09 Arkadaslar doktor kontrolünde ultrasyonla karından her baktığı zaman rahim ağzı kapalı diye bilgi veriyor bana yani bu açılma yok mu demek istiyor doktor ??
Bahar54 Ada09 rahim agzinin kapali olmasi istenen bi sey gebeligin saglikli devam etmesi icin. Eger aciklik varsa serklaj yapilarak rahim agzina dikis atilir.
Laurenkiz Ada09 Ada09 aynen arkadaşım, ben de 32 deyim, her muayenede ultrasonla kontrol ediyor bebeğin rahim ağzına olan mesafesini, Kapalı diyorsa ya da uzak diyorsa sorun yok😊
Ada09 Melihaa evet iyi diyor 32 haftalik .ozaman alttan muaneye gerek yok kullandığı makine bunu görebiliyor açılma olup olmadığını öyle mi ?
Ada09 Ecrininannesi Bahar54 ozaman altan elle muane yapmaz değil mi ilerleyen haftalarda açıklik var mı diye sonuçta makineye görebiliyor orayı 😒
Melihaa Ada09 alttan muayene farklı bişey ama 37 haftada falan yapıyo rahimle çatı aynı şey değil alttan muayenede çatına yani kemiklerinin uygunluğuna bakılıyo normal doğum yapabikir misin vücudun buna uygun mu diye
Melihaa Ada09 kuzum artık kafalarına göre sezeryan olmuyo diye biliyorum ben doktorun bunu onayladı mı tamam sezeryan yapalım mı dedi
Melihaa Ada09 o zaman yapmaz heralde dediğim gibi kemiklerin uygunluğuna bakılıyo normal doğum yapabilir mi diye